Következő 10 cikk | Előző 10 cikk |
A segítő kapcsolat kiskátéja II. rész |
|
|
Az előző cikk folytatása.
|
A segítő kapcsolat kiskátéja I. rész |
|
|
Kérdezz-felelek formában találsz összegzést azokról az alapvető ismeretekről, amik a segítő kapcsolat jó szakmai színvonalú vezetéséhez szükségesek.
|
Közléssorompók a segítő kapcsolatban |
|
|
Áttekintés arról, hogy a T.Gordon által feltárt közléssorompók hogyan jelentkeznek a segítő kapcsolatban.
|
A nondirektív, kliensközpontú segítő beszélgetés vezetésének módszere |
|
|
Összegzés arról, milyen sajátosságai vannak az érzések felszínre kerülésének, és arról, hogyan támogathatja a segítő a klienst ebben.
|
Az érzések kommunikálásának néhány jellemzője |
|
|
Néhány gondolat arról, hogy kapcsolatainkban miért inkább a tények, mint sem érzéseink kommunikálását tartjuk fontosnak.
|
Következő 10 cikk | Előző 10 cikk |
|